Масштаб проблеми: П’ять стратегічних завдань щодо правильного вживання антибіотиків

Що ж, усесвітній тиждень правильного вживання антимікробних препаратів добігає свого завершення!

Ми встигли розглянути важливі питання протидії явищу антибіотикорезистентності, розібрали, що можна зробити для подолання проблеми на різних рівнях суспільства, та хочемо завершити цей цикл публікацій далекоглядною перспективою.

ГО «Інфекційний контроль в Україні» звертає Вашу увагу на стратегічні орієнтири, які ставить перед собою світ у протидії проблемі стійкості до антимікробних препаратів. Ці орієнтири окреслені у Глобальному плані дій з боротьби зі стійкістю до антимікробних препаратів, розробленому ВООЗ.

Глобальний план дій має на меті забезпечити стабільність успішного лікування і профілактики інфекційних захворювань за допомогою ефективних і безпечних лікарських засобів, які мають гарантовану якість, використовуються відповідально і є доступними для тих, хто їх потребує.

Для досягнення цієї мети в глобальному плані дій передбачено п’ять стратегічних завдань:

Перше завдання: поліпшити розуміння питань стійкості до протимікробних препаратів.

Друге завдання: накопичувати знання за рахунок досліджень і епіднагляду.

Третє завдання: знизити захворюваність.

Четверте завдання: оптимізувати використання протимікробних препаратів.

П’яте завдання: підготувати економічне обґрунтування планомірних інвестицій з урахуванням потреб усіх країн і збільшити інвестиції в розробку нових лікарських засобів, діагностичних інструментів і вакцин і в реалізацію інших заходів.

Вищезазначені орієнтири дозволяють побачити проблему системно і впроваджувати заходи, базуючись на різних напрямках її протидії.

Команда ГО «Інфекційний контроль в Україні» переконана, що дотримуючись цих принципів на національному рівні, ми зможемо не тільки прицільно працювати над покращенням ситуації, а водночас зміцнювати  глобальну співпрацю та партнерство.

Тож враховуймо це!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *