Безперервний професійний розвиток Методологія оцінювання набутих знаньПоложення конфлікту інтересівПоложення про оцінку заходів безперервного професійного розвитку на ознаки академічної доброчесності Заповніть, будь-ласка, необхідні дані Ім’я Email Погодження на обробку персональної інформації Так Ні П.І.Б. Зазначте свій мобільний номер телефону (+380...) Місце роботи, повна назва ЗОЗ Посада Чи плануєте Ви, відповідно можливостей, бути присутнім на кожному занятті школи згідно з запланованими датами її проведення? Так Ні Чи працюєте Ви у відділі з інфекційного контролю (ВІК)? Так Ні Якщо так то яка зайнятість у ВІК: Повна зайнятість; Часткова, із чітко виділеним часом для впровадження заходів з ПІІК; За суміщенням, в межах робочого часу основної роботи; Не має зайнятості у ВІК. Галузі знань якими Ви володієте: Управління програмою з інфекційного контролю; Інфраструктура ЗОЗ (заходи ІК при проєктуванні закладу, експлуатації приміщень будівлі включно з питаннями вентиляції, постачання води, каналізації, тощо) Основи мікробіології (методи бакдослідження, показання для відбору, транспортування зразків біоматеріалу, тощо); Попередження поширення антимікробної резистентності; Критерії визначень випадків ІПНМД; Епідеміологічний нагляд за інфекціями пов’язаними з наданням медичної допомоги (ІПНМД); Епіднагляд за резистентними бактеріями; Стандартні заходи захисту; Заходи профілактики передачі інфекційних хвороб в залежності від шляху передачі; Основи деконтамінації та репроцесингу медичних виробів включно з вимогами до приміщень; Класифікація медичних виробів багаторазового використання; Заходи попередження катетеро-асоційованих інфекцій кровотока, катетеро-асоційованих інфекцій сечової системи, інфекцій в області хірургічного втручання, вентилятор-асоційованої пневмонії; Визначення типів спалахів ІПНМД в ЗОЗ; Визначення підходів до розслідування спалахів ІПНМД в ЗОЗ; Впровадження тренінгів з інфекційного контролю; Безпека пацієнтів; Безпека співробітників; Рекомендовані щеплення для медичного персоналу; Не володію жодною з наведених. Вміння та навички якими Ви володієте: Розробка плану дій з ПІІК; Розробка керівних документів з впровадження заходів ПІІК (накази, СОПи, тощо); Впровадження мультимодального підходу; Координація з іншими структурними підрозділами закладу та програм; Впровадження заходів ПІІК на етапі проєктування, реконструкції та експлуатації приміщень лікарні; Впровадження програми адміністрування антимікробних препаратів в ЗОЗ; Впровадження епіднагляду за ІПНМД (рутинного, дозорного); Аналізування результату епіднагляду за ІПНМД на рівні ЗОЗ; Впровадження стандартних заходів; Впровадження заходів профілактики відповідно до шляхів інфікування; Впровадження комплексу заходів попередження КАІК, КАІСВШ, ІОХВ, ВАП; Розслідування спалаху ІПНМД в ЗОЗ, співпраця із зацікавленими сторонами під час розслідування; Впровадження інтегрованих тренінгів щодо заходів ПІІК до інших освітніх програм; Складання плану моніторингу щодо впроваджувальних заходів з ПІІК; Проведення моніторингу дотримання гігієни рук; Проведення моніторингу впроваджувальних СОП; Проведення моніторингу за аварійними випадками під час виконання професійних обов’язків; Не володію жодною з наведених. Впровадження епіднагляду за ІПНМД (рутинного, дозорного). Зазначити за якими нозологіями (якщо був впроваджений епіднагляд) Впровадження стандартних заходів. Зазначте які саме заходи були Вами впровадженні в ЗОЗ (якщо були) Впровадження заходів профілактики відповідно до шляхів інфікування. Зазначте які саме заходи були Вами впровадженні в ЗОЗ (якщо були) Впровадження комплексу заходів попередження КАІК, КАІСВШ, ІОХВ, ВАП. Зазначте які саме заходи були Вами впровадженні в ЗОЗ (якщо були) Впровадження інтегрованих тренінгів щодо заходів ПІІК до інших освітніх програм. Зазначити заходи які були інтегровані і до яких програм (якщо були такі заходи) Який найбільший ваш успіх у впроваджені заходів з ПІІК? (перерахуйте які саме заходи та за який термін) Зазначте довільно у письмовій формі інформацію щодо особистої зацікавленості участі у школі з інфекційного контролю, очікування від школи та заклад (заклади) де плануєте реалізовувати практично отриманні знання Час вийшов